Jak profesjonalnie obsługiwać klientów w biurze rachunkowym…

na początku listopada cała załoga biura Bilans Plus uczestniczyła w bardzo ważnym dla nas szkoleniu, co prawda innym niż zawsze, ale również potrzebnym:  

JAK PROFESJONALNIE OBSŁUGIWAĆ KLIENTÓW W BIURZE RACHUNKOWYM 

Poruszyliśmy takie kwestie jak: 

  • Powitanie i złote zasady komunikacji. 
  • Na co zwrócić szczególna uwagę podczas komunikacji z klientem.  
  • Zachowania które wpływają na współpracę z klientami w biurze.  
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz kryzys w biurze rachunkowym. 
  • Praktyczne wdrożenie nowej wiedzy. 
  • Asertywność w pracy.  
  • Błędy popełniane podczas pracy z klientem.  

Kochani doskonalimy się dla Was. Każda osoba, której praca polega na kontakcie z klientem, wie jaka jest to praca różnorodna. Jak musimy być przygotowani na różne sytuacje i zachowania, zarówno te miłe i mniej miłe. Dlatego na każdym kroku stawiamy na profesjonalizm i miłą obsługę naszych Klientów!