Jak profesjonalnie obsługiwać klientów w biurze rachunkowym…
na początku listopada cała załoga biura Bilans Plus uczestniczyła w bardzo ważnym dla nas szkoleniu, co prawda innym niż zawsze, ale również potrzebnym:
JAK PROFESJONALNIE OBSŁUGIWAĆ KLIENTÓW W BIURZE RACHUNKOWYM
Poruszyliśmy takie kwestie jak:
Powitanie i złote zasady komunikacji.
Na co zwrócić szczególna uwagę podczas komunikacji z klientem.
Zachowania które wpływają na współpracę z klientami w biurze.
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz kryzys w biurze rachunkowym.
Praktyczne wdrożenie nowej wiedzy.
Asertywność w pracy.
Błędy popełniane podczas pracy z klientem.
Kochani doskonalimy się dla Was. Każda osoba, której praca polega na kontakcie z klientem, wie jaka jest to praca różnorodna. Jak musimy być przygotowani na różne sytuacje i zachowania, zarówno te miłe i mniej miłe. Dlatego na każdym kroku stawiamy na profesjonalizm i miłą obsługę naszych Klientów!